Det har kommet et nytt design på Teliaplay.no, men fortvil ikke - du kan fortsatt nyte det samme innholdet. Her finner du litt informasjon om hva som er nytt i Telia Play.


Serieopptak

Det skal nå være enklere å ta opptak. Setter du på serieopptak vil vi nå ta opp alle episodene som sendes.

Skjermbilde 2025-03-05 093427

Endre til NRK Midtnytt

Noen kan oppleve at de ikke får opp NRK Midtnytt. For å endre til NRK Midtnytt kan du enkelt gjøre dette fra innstillinger. Under enhetsinnstillinger vil du kunne velge mellom alle de regionale NRK-kanalene og kan enkelt bytte for å se på den du ønsker.

Endre til Midtnytt på Telia Box via hovedmeny: Min konto -> innstillinger -> Lokale TV-kanaler -> NRK1 -> Velg Midtnytt. 

Endre til Midtnytt i Telia Play-app: Profil -> Min konto -> Innstillinger -> Lokale TV-kanaler -> NRK1 -> Velg Midtnytt. 

Endring av strømmetjenester og Kanaler 

Ønsker du å endre på innholdet i ditt TV-abonnement gjør du dette ved å gå til innstillinger i menyen, deretter velger du Abonnement og Betaling. Her finner du lenke videre til Valgmenyen. Du kan også gå direkte på Min Side for å gjøre endringer i Valgmenyen. 

'

Lag egen barneprofil

Ønsker du egen profil med kun innhold for barn kan du opprette barneprofil under Administrer profiler i figuren i hjørnet. For å bytte mellom profilene trykker du på figuren i hjørnet igjen. 

Pin-kode for leie av film

Tidligere har du måttet bruke en kode tilsendt på din mobil ved kjøp og leie av film, nå kan du opprette egen PIN-kode for kjøp og leie av film. Opprett PIN-kode under Innstillinger. Deretter vil du motta en e-post med videre veiledning. Når du har opprettet PIN-kode kan du benytte denne hver gang du skal kjøpe eller leie film. 

Favorittkanaler

Ønsker du at dine favorittkanaler skal komme først i kanalrekken kan du enkelt klikke på hjertet ved siden av TV-kanalen på Hjem eller TV-guide og kanaler. 

Skjermbilde 2025-03-05 092815

Vi håper du liker det nye designet på Telia Play like godt som oss. Vi setter pris på din tilbakemelding dersom du opplever noen problemer eller har spørsmål i forbindelse med Telia Play eller ditt abonnement.