Vår TV-leverandør Telia er for tiden i forhandlinger med TV 2 om en ny og langsiktig TV-avtale.


Telia jobber for å komme til enighet, men hvis dette ikke skjer vil TV 2 sine kanaler og strømmetjenester, deriblant de faste kanalene TV 2 Direkte og TV 2 Nyhetskanalen, samt strømmetjenesten TV 2 Play, fra 1. mars dessverre kunne bli utilgjengelige på vår TV-tjeneste.

Du som kunde vil i dette tilfellet kompenseres gjennom 50 ekstra TV-poeng som kommer automatisk.

Vi vil understreke at Telia sitt mål er å få plass en avtale med TV 2 som sikrer kundene valgfrihet med tilgang til det innholdet som de ønsker å se, og det på vilkår som er rimelige for begge parter. 

Du trenger ikke å foreta deg noe nå. Oppdatert informasjon om TV-forhandlingene finner du på Telias nettsider: https://www.telia.no/tv/tv-2-info/

PS: Dersom det ikke skulle bli en avtale kan du fortsatt se innhold fra TV 2, men det krever at du oppretter et eget abonnement på strømmetjenesten TV 2 Play.