Den nye avtalen gir deg enda mer innhold og mer valgfrihet
Mer innhold og større valgfrihet
Telia og TV 2 er enige om en ny langsiktig samarbeidsavtale for TV 2s kanaler og innhold. Avtalen sikrer deg som TV-kunde hos Sodvin/Telia enkel tilgang til alt av TV 2-innholdet, og inkluderer TV 2s kanaler og strømmetjenesten TV 2 Play.
Avtalen gir deg valgfrihet, mangfold og mulighet til å se enda mer kvalitetsinnhold når du selv vil, hvor du vil og på hvilken skjerm du vil.
Disney+ vil inkluderes i TV 2 Play Favoritt
I tillegg til TV 2 sitt eget, norskspråklige kvalitetsinnhold innen underholdning, nyheter og sport, så vil den nye avtalen fra høsten av sikre at du som TV-kunde hos Sodvin/Telia kan få inkludert Disney+ i TV 2 Play Favoritt ved bruk av TV-poeng – på lik linje med andre strømmetjenester i Telia Play.
Når blir TV 2-innholdet tilgjengelig?
- 1.juli:
De faste kanalene TV 2 Direkte, TV 2 Nyheter, TV 2 Zebra. I tillegg blir kanalene TV 2 Livsstil, TV 2 Sport1 og TV 2 Sport 2 midlertidig fritt tilgjengelig for alle. - I løpet av juli:
TV 2 Play Basis med reklame - Til høsten:
TV 2 Play Basis uten reklame og TV 2 Play Favoritt med Disney+. Vi kommer tilbake med mer informasjon når alt er klart.
Kompensasjon gjelder ut juli
Som kunde fikk du 1. mars 50 ekstra TV-poeng som ble tilgjengelig i valgmenyen. Poengene kan du bruke til å velge blant et stort utvalg TV-kanaler og strømmetjenester.
Alternativt kan du velge kontantkompensasjon på kr. 109,- i månedsrabatt, som tilsvarer månedsprisen på et TV 2 Play Basis-abonnement.
I og med at Telia og TV2 nå har kommet til en enighet, og TV2 igjen er en del av Telia Play vil ordningen med kompensasjonen nevnt over gjelde ut juli.
Har du kjøpt TV2 Play utenom nå i tiden forhandlingene har foregått, men ikke ønsker å fortsette med det, anbefaler vi at du sjekker evt. oppsigelsestid hos TV2 slik at du ikke betaler dobbelt når kompensasjonen går ut i slutten av juli.
Oppdatert informasjon om TV-forhandlingene finner du på Telia sine nettsider: https://www.telia.no/tv/tv-2-info/
Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 72 45 01 00, post@sodvin.no eller kom innom oss i Trondheimsveien 7C på Kyrksæterøra, hvis du skulle ha behov for hjelp til å velge inn strømmetjenester og kanaler.