- IT-tjenester
- Forretningssystemer
- SuperOffice
SuperOffice
Hva er SuperOffice CRM?
Et CRM kan være alt fra veldig avansert til svært enkelt – alt etter hvilke behov bedriften har.
Med SuperOffice CRM er all informasjon om kunder, kontakter og avtaler samlet på ett sted; kontaktinformasjon, dokumenter, tilbud, møtenotater og mye mer. All data er kun ett klikk unna for alle med tilgang til CRM-systemet, slik at dere unngår å jobbe i siloer. Følg opp eksisterende kunder og nye leads med funksjoner for salg, service og marketing.
SuperOffice er et av de ledende CRM-systemene og er sømløst integrert med Microsoft 365, Google Workspace og e-postklienter.
- Salg
- Markedsføring
- Service
- Tilgang på tvers av avdelinger
- Prosesstøtte
- Fleksibel bruk
- Rapportering
SUPEROFFICE SKAPER RELASJONER SOM VARER
Felles oversikt
Et fleksibelt system
Prosesstøtte
Innebygget og intelligent analyse
SuperOffice CRM har en egen funksjonalitet med AI (kunstig intelligens). Med den kan teamene dine få mer ut av dataene om eksisterende og kommende kunder. De kan handle raskere, kommunisere bedre og oppnå bedre effekt.
Customer engagement platform (CEP)
Personlig produktivitet

SuperOffice er CRM-system som vokser med bedriften
Vi har lang erfaring med implementering, opplæring og support av SuperOffice. Sammen kan vi kartlegge bedriftens behov og knytte de opp mot mulighetene i CRM-systemet. Slik skreddersyr vi et godt system for nettopp din bedrift.
Våre rådgivere vil sørge for at CRM-systemet til enhver tid er godt rigget for bedriftens behov.
Når bedriften er i endring, sørger vi for at CRM-en endres med dere. Målet er hele tiden at dere får mest mulig ut av bedriftens CRM-løsning. SuperOffice er et verktøy som er skapt for salg.
Du kan enklere administrere salgstrakten, prioritere oppgaver og lage gode fremdriftsplaner, håndtere kommunikasjonen og sende tilbud samt legge inn tilbud. Enkelt og greit på ett og samme sted.
SUPEROFFICE CRM PRISER
Sales
For selgerne i bedriften
- Bedre kontroll på pipeline
- Enklere prioritering av salgsaktiviteter
- Økt produktivitet
- Enklere å finne nye salgsmuligheter
- Flere salgsavtaler
Fra
Månedspris per bruker
Etableringskostnad
Kontakt oss
Service
For deg som jobber med kundehenvendelser
- Håndtering av alle innkommende henvendelser
- Bedre og raskere respons
- Spar tid med automatisering
- Få innsikt i hvordan forbedre servicen
- Legg til kanaler og selvbetjent service
Fra
Månedspris per bruker
Etableringskostnad
Kontakt oss
Marketing
For den profesjonelle marketingmedarbeideren
- Send effektive kampanjer i stor skala
- Samle flere leads
- Lag målrettede lister for utsendelser
- Følg GDPR-reglene
- Mål og tilpass kampanjene
Fra
Månedspris per bruker
Etableringskostnad
Kontakt oss
SuperOffice Pakkepris
- Kombinerte planer for deg som trenger ALT
- Få fullt utbytte av et CRM-system med 3-i-1
- Kombiner planer for å lage den optimale løsningen for bedriften din
- Ta kontakt for skreddersydde priser