Group 2698

SuperOffice

SuperOffice er et av de ledende CRM-systemene og er sømløst integrert med Microsoft 365, Google Workspace og e-postklienter. Jobb smart med all kundedata på ett sted!

SuperOffice Logo CRM

 

Hva er SuperOffice CRM?

Et CRM kan være alt fra veldig avansert til svært enkelt – alt etter hvilke behov bedriften har.

Med SuperOffice CRM er all informasjon om kunder, kontakter og avtaler samlet på ett sted; kontaktinformasjon, dokumenter, tilbud, møtenotater og mye mer. All data er kun ett klikk unna for alle med tilgang til CRM-systemet, slik at dere unngår å jobbe i siloer. Følg opp eksisterende kunder og nye leads med funksjoner for salg, service og marketing.

SuperOffice er et av de ledende CRM-systemene og er sømløst integrert med Microsoft 365, Google Workspace og e-postklienter.

  • Salg
  • Markedsføring
  • Service
  • Tilgang på tvers av avdelinger
  • Prosesstøtte
  • Fleksibel bruk
  • Rapportering

 

SUPEROFFICE SKAPER RELASJONER SOM VARER

Group 2435

Felles oversikt

Med SuperOffice CRM får alle i virksomheten din et 360-graders bilde av alle pågående aktiviteter og kommunikasjon knyttet til hver enkelt kunde. Da blir samarbeidet på tvers av teamene mye enklere.
Group 2426

Et fleksibelt system

Du kan velge ett eller flere produkter, etter hvilke behov du har innen salg, marked eller service. Og hvilke behov du får senere. Du kan bruke SuperOffice CRM akkurat så fleksibelt som det passer deg, og utvide i takt med bedriftens vekst.
Group 2567

Prosesstøtte

SuperOffice CRM støtter alle kjerneprosessene innen salg, marked og kundeservice. Og du kan optimalisere dem, slik at de passer til den unike kundereisen til akkurat din merkevare.
Group 2422

Innebygget og intelligent analyse

SuperOffice CRM har en egen funksjonalitet med AI (kunstig intelligens). Med den kan teamene dine få mer ut av dataene om eksisterende og kommende kunder. De kan handle raskere, kommunisere bedre og oppnå bedre effekt.

Group 2797

Customer engagement platform (CEP)

SuperOffice CRM har en egen CEP, med smarte verktøy for å bygge selvbetjeningsløsninger for kundene dine. Da kan du tilby service 24/7.
Group 2808

Personlig produktivitet

Med SuperOffice CRM får du effektive verktøy for alle som jobber med kundekontakt. Dere vil spare tid på repeterende og daglige oppgaver, øke produktiviteten og oppleve sømløs samhandling mellom kolleger. Brukervennlig dokumentdeling, smarte dagbøker, e-postløsninger og prosjektstyring er bare noen av verktøyene.
ErikNilsen2

SuperOffice er CRM-system som vokser med bedriften

Vi har lang erfaring med implementering, opplæring og support av SuperOffice. Sammen kan vi kartlegge bedriftens behov og knytte de opp mot mulighetene i CRM-systemet. Slik skreddersyr vi et godt system for nettopp din bedrift.

Våre rådgivere vil sørge for at CRM-systemet til enhver tid er godt rigget for bedriftens behov.

Når bedriften er i endring, sørger vi for at CRM-en endres med dere. Målet er hele tiden at dere får mest mulig ut av bedriftens CRM-løsning. SuperOffice er et verktøy som er skapt for salg.

Du kan enklere administrere salgstrakten, prioritere oppgaver og lage gode fremdriftsplaner, håndtere kommunikasjonen og sende tilbud samt legge inn tilbud. Enkelt og greit på ett og samme sted.

Snakk med oss om SuperOffice CRM!