- IT-tjenester
- Kundeservice
Kundeservice - IT-tjenester
Vår Support er alltid her for deg!
Vårt mål er å gi alle våre kunder en enklere og mer effektiv arbeidshverdag. Vi ønsker å gi din bedrift optimal kundeopplevelse og markedsledende kundeservice.
På våre samlede supportsider for IT-tjenester har vi samlet nyttige snarveier og ressurser på ett sted. Her finner du blant annet ulike typer fjernhjelp og innlogging til vår selfservice-portal.
Er det noe du lurer på, mangler eller om du ønsker å snakke med oss - ring oss på på kundesupport!
Ønsker du å ta direkte kontakt med et av våre kontorer?
Felles Support og Sentralbord
Sentralbord: 23 39 38 80
IT-support: 23 39 38 70
Åpningstider: Hverdager 07:00 - 16:00
Vakttelefon: Hverdager 06:00 - 07:00 / 16:00 - 23:00. Lørdag 09:00 - 15:00
E-post support: support.it@sodvin.no
Fakturamottak: faktura.it@sodvin.no
E-post salg: salg.it@sodvin.no
Fjernstyring: http://hjelp.sodvin.no
Driftstatus IT-tjenester
Ingen kjente feil
TeamViewer fjernhjelp
Vi kan fjernstyre din PC eller Mac på samme måte som om vi satt foran den. Trykk her for å laste ned TeamViewer.
Sodvin fjernhjelp
Vi kan fjernstyre din PC eller Mac på samme måte som om vi satt foran den. Trykk her for å laste ned fjernstyring fra Sodvin fjernhjelp
Våre lokasjoner
Her finner du kontaktinfo for IT-tjenester på våre kontorer i Oslo, Sarpsborg og Kyrksæterøra.
Selfservice-portalen
Registrerte brukere hos våre kunder kan melde inn egne saker og sjekke innmeldte saker via selfservice-portalen.
For pålogging benytter du deg av din egen Microsoftpålogging (den samme som mot Microsoft 365)
Se kundeveileder for hvordan se egne saker eller legge inn nye saker