Group 2690

24SevenOffice

Et enkelt og fleksibelt ERP-system – økonomisystemet som forenkler hverdagen. Perfekt løsning for SMB-bedrifter.

Hva er 24SevenOffice?

24Seven Office er et skybasert ERP-system som passer perfekt for bedrifter om ønsker et fleksibelt og effektivt system det er enkelt å jobbe i. Målet til 24SevenOffice er å forenkle hverdagen til alle typer bedrifter, uansett størrelse. Derfor kan systemet skaleres både opp og ned, alt etter behov.

Med over 250 integrasjoner, er systemet tilrettelagt for å automatisere en rekke manuelle og tidskrevende prosesser. Med automatisert dataflyt blir også arbeidsflyten og effektiviteten bedre.

  • Regnskap
  • Lønn
  • Faktura
  • Timeføring
  • Prosjektstyring
  • Rapportering

 

24seven office logo

 

Group 2668

ERP

Drift og økonomi er like komplisert å få grep om uansett hvor stor bedriften er. Derfor er det også viktig å ha et fleksibelt system. 24SevenOffice kan her møte de mest intrikate behov.
Group 2712

Regnskap

AI Assistant, AutoBokfør, og helintegrert bank er bare noe av det 24SevenOffice kan bistå med. Målet er at din bedrift skal kunne bruke mest mulig tid riktig, slik at hele potensialet i selskapet kan tas ut.
Group 2880

Faktura

Å sende en faktura er enkelt med 24SevenOffice. Prosessen med å få betalt er brukervennlig og smart. Automatiser de gjentagende oppgavene, slik at du kan fokusere på å skape mer verdi.
Group 2882

Purring & Inkasso

Ved å koble på vår egen løsning for purring og inkasso har vi kuttet vekk flere mellomledd. Fra å være i midten mellom regnskapsbyrå og inkassobyrå gir vi all kontroll til deg med 24SevenOffice. 
Group 2702

Avansert rapportering

I modulen avansert rapportering setter du selv enkelt opp skreddersydde rapporter. På en smart måte kan du produsere skreddersydde rapporter og rapportpakker med 24SevenOffice. 
Group 2889

Lønn

Du kan løse alle oppgaver knyttet til lønn, reiseregninger og utlegg i 24SevenOffice. Du som kjører lønn får en mer givende arbeidsdag fordi tiden kan brukes på mer spennende oppgaver. Smarte funksjoner for selvbetjening gjør at bedriftens ledere og ansatte kan fikse mer selv. 
Group 2853

Reiseregning & utlegg

Oppgaven med å håndtere reiseregninger, utlegg og kvitteringer er nå blitt enkel. Ta bilde av kvitteringen og last den opp. Fyll inn noen få detaljer og du er ferdig. Sømløs flyt sørger for at riktig person får oppgaven med å godkjenne – og alle tall oppdateres automatisk.  
Group 2807

Timeregistrering

Alle timeførende virksomheter ønsker løsninger som er enkle å bruke og som gir finkornet innsikt. Denne balansen er ikke lenger en umulighet med timeregistrering i 24SevenOffice.
Group 2829

CRM

Å sette kundene i sentrum er smart. Med CRM-modulen i 24SevenOffice er det nettopp det du gjør. Her finner du informasjonen du trenger når du skal fakturere, markedsføre eller pleie kundekontakten.  
Group 2821

Prosjekt

Med Prosjekt i 24SevenOffice kan du planlegge, gjennomføre og tildele oppgaver, styre ressurser og rettigheter og koble alle inntekter og utgifter direkte til hvert enkelt prosjekt. 
Group 2470

Produksjon & logistikk

Produksjon og leveranse avhenger av mange detaljer – der alle komponentene må være på plass til riktig tid for at ting går som de skal. Med vårt MRP-system og 24SevenOffice får du alt på stell – på ett sted. Unngå produksjonsforsinkelser og lagerbeholdning som kan resultere i tapte kunder.  
Group 2803

HRM

Et smart HR-system lar deg konsentrere deg om menneskene, og ikke systemet. Med 24SevenOffice sitt nye HRM system har du full kontroll over de alle prosesser som omhandler medarbeiderne. 
24sevenoffice-opplaering

24SevenOffice – opplæring og support

Som kunde hos oss sikrer vi at du får det beste økonomisystemet for bedriften.

Vi kartlegger behovene og skreddersyr hvilke moduler og integrasjoner dere vil dra nytte av i 24SevenOffice.

Vi sørger også for nødvendig opplæring av de ansatte i tillegg til rask og hyggelig support når det trengs.

Under har vi listet opp tre pakkeløsninger, men vi setter også sammen større løsninger med økt support og flere tjenester.

24SEVENOFFICE PRISER OG PAKKELØSNINGER

Liten

Opptil 3 brukere - alt moduler inkludert

  • Regnskap
  • Faktura
  • Bank
  • Fakturasalg
  • Prosjekt
  • Timer
  • CRM
  • Reise og utlegg
  • Godkjenning
  • Kjørebok
  • Dashboard
  • Rapportering

Månedspris

kr. 527,-

Etableringskostnad

Kontakt oss

Medium

Opptil 9 brukere - alt moduler inkludert

  • Regnskap
  • Faktura
  • Bank
  • Fakturasalg
  • Prosjekt
  • Timer
  • CRM
  • Reise og utlegg
  • Godkjenning
  • Kjørebok
  • Dashboard
  • Rapportering

 

Månedspris

kr. 1.699,-

Etableringskostnad

Kontakt oss

Medium +

Opptil 15 brukere - alt moduler inkludert

  • Regnskap
  • Faktura
  • Bank
  • Fakturasalg
  • Prosjekt
  • Timer
  • CRM
  • Reise og utlegg
  • Godkjenning
  • Kjørebok
  • Dashboard
  • Rapportering

Månedspris

kr. 2.999,-

Etableringskostnad

Kontakt oss

24SevenOffice Månedlig forbruk

  • Bilag opptil 250/år 0,–
  • Bilag over 250/år fra 29,–/mnd.
  • Utgående PDF-faktura 0,–
  • Utgående eFaktura 3,–
  • Utgående avtalegiro 3,– + bankgebyr
  • EHF inn- og utgående 3,–
  • Inngående elektronisk faktura 3,–
  • Bank inn- og utgående betalinger 3,–
  • Lønnsslipp 29,–/stk.
  • Timetransaksjoner 3,– maks. 149,–/bruker
 

24SevenOffice Ekstra add-ons

  • Masterplan logistikk og produksjon
  • Regnskap med AI Assistant
  • Lønn
  • Busy Timebank
  • Konsern
  • API-bruker for integrasjoner
  • Tofaktorautentisering

 

Kontakt oss for priser.

 

Snakk med oss om 24SevenOffice!