Kjenn dine medlemmer

Skal man drive et treningssenter godt og forsvarlig, og i tillegg tjene penger, så er det viktig at man kjenner sine medlemmer.

Hvor mange medlemmer har du? hvor lenge er man medlem på ditt senter før de bytter til en konkurrent eller slutter å trene? Har du noen "gratispassasjerer"? eller har du til og med noen som trener på ditt senter uten at de er medlem? Alt dette er spørsmål du bør ha svar på om ditt senter skal drive forsvarlig og tjene penger.

I Xakt Medlem får du lett kontroll over disse og andre spørsmål om din medlemsmasse. Da kan du også gjøre tiltak som enten forebygger å få "dårlige" kunder, eller som gjør deg i stand til å korrigere kursen for dine medlemmer og dermed bedre resultatet for din bedrift. 
 

Medlemsoversikt


Er du opptatt av å ha en fornøyd medlemsmasse og setter service i høysetet?

Med kundeoppfølgingen i Xakt Medlem kan man oppdatere medlemmene om nyheter/kampanjer, sende bursdagshilsener og gi generell treningsoppfølging. All oppfølging lagres på det enkelte medlem. Man velger selv om man ønsker å benytte SMS, epost eller vanlig brev.

Kundefilter/kontraktfilter

Kundeoppfølgingen i Xakt Medlem gir deg anledning til å filtrere medlemmene ut i fra en mengde forskjellige kriterier.

Masseutsendelse SMS

Med SMS-modulen kan du sende ut felles beskjeder til dine medlemmer, og svarene kan mottas direkte inn i systemet for videre oppfølging.