Til innhold
Logo
  • Om konsernet
  • Ledige stillinger
Privat Bedrift
Meny
Meny
Søk
Privatkunde
  • Energi
    • Strømavtaler
    • Strømforsikring
    • Min side strøm
    • PULS
    • PROFF EL&IT AS
  • Internett og TV
    • Internett
    • Premium Wifi
    • Fiberutbygging
    • Kabelpåvisning
    • Speedtest internett
    • TV
    • Webkamera
    • Webmail login
  • Hjelp
    • Kundeservice Privat
    • Kundeservice Bedrift
    • Hjelp til TV
    • Hjelp til Premium wifi
    • Hjelp til internett
    • Send inn feilmelding Internett/TV
    • Strømbrudd?
  • Om konsernet
    • Om oss
    • Organisasjon
    • Sponsing
    • Ledige stillinger
Privatkunde
  • Kundeservice
    • Ofte stilte spørsmål
      • Strøm
      • TV
      • Premium Wifi
      • E-post
      • Internett
  • Om konsernet
    • Ledige stillinger
    • Forside privatkunder
    • Kundeservice
    • Ofte stilte spørsmål
    • Premium Wifi

    Premium Wifi

    Her finner du ofte stilte spørsmål om Premium Wifi. Finner du ikke svar på ditt spørsmål, ta kontakt med oss her. 

     

    Oppkobling Zyxel

    Ofte stilte spørsmål

    • Hvordan kobler jeg opp Premium Wifi med Zyxel?

      Her finner du en veiledning på hvordan du kobler opp Zyxel. (PDF, 853KB)

    • Hvor bør jeg plassere mine Zyxel-enheter?

      Her finner du en plasseringsguide for Zyxel. (PDF, 188KB)

    • Oppkobling AirTies

      Ofte stilte spørsmål

      • Hvordan kobler jeg opp Premium Wif med AirTies?

        Her finner du en veiledning på hvordan du kobler opp AirTies.

      • Hvor bør jeg plassere mine AirTies-enhetene?

        Her finner du en plasseringsguide for AirTies Boligpakke.

      • Hvor kan jeg finne og endre brukernavn og passord på mine AirTies-enheter?

        Her finner du en veiledning for hvor du kan finne og endre brukernavn og passord på dine AirTies-enheter 

      • Hvordan utvider jeg AirTies-nettverket med en tilleggsenhet?

        Her finner du en veiledning på hvordan du kan utvide AirTies-nettverket med en tilleggsenhet.

    • Faktura

      Ofte stilte spørsmål

      • Når får jeg faktura på Premium Wifi?

        Premium Wifi faktureres forskuddsvis i midten av foregående måned, og kommer vanligvis på samme faktura som ditt TV- og internettabonnement. Betalingsfrist er 14 dager fra fakturadato. 

      • Hvordan mottar jeg faktura?

        Du kan velge å motta faktura per post, epost eller som efaktura. 

        Vi gjør oppmerksom på at det tilkommer miljøgebyr i henhold til prisliste for faktura per post.

      • Hvordan oppretter jeg Avtalegiro?

        Dette gjør du i nettbanken din, eller du kan ta kontakt med din bank for hjelp.

        I nettbanken vil du som oftest ved betaling av en faktura, bli spurt om du ønsker å opprette Avtalegiro-avtale. Ved å si ja til dette, opprettes avtalen automatisk. 

        Les mer om avtalegiro her. 

      • Hvordan oppretter jeg eFaktura?

        Du oppretter eFaktura i din nettbank eller i Vipps.

        I din nettbank må du godkjenne at du ønsker eFaktura til alle bedrifter som tilbyr eFaktura. Dette ligger som regel under eFaktura og Alltid eFaktura eller Automatisk eFaktura. Ved spørsmål om dette, ta kontakt med din bank. 

        I Vipps kan du godkjenne at du ønsker Efaktura under Profil og Regninger og eFaktura. 

        Når du har godkjent at du ønsker eFaktura i nettbank eller i Vipps vil faktura automatisk gå over til eFaktura fra neste fakturering. 

        Les mer om eFaktura her. 

    • Skriv ut
    • Tips en venn
    Del på:
    • Del på Facebook
    • Del på LinkedIn
    • Del på Twitter
    Logo
    • Gå til Facebook
    • Gå til LinkedIn
    • Gå til Instagram
    Trondheimsveien 7C
    7200 Kyrksæterøra
    Telefon: +47 72 45 01 00
    E-post: post@sodvin.no 
    Vakttelefon: +47 907 10 100
    Ofte stilte spørsmål
    Skjema Kontakt oss
    Webmail login
     
     
    Personvern og informasjonskapsler
    Levert av: CoreTrek | Publiseringsløsning: CorePublish