Vi tar kundene våre på alvor

Tusen takk for at du svarer på kundeundersøkelsen vår, vi setter utrolig pris på din tilbakemelding. Her er noen av tiltakene vi har satt opp siden forrige spørreundersøkelse.
Epostfaktura er blitt gratis for kunden
Vi bruker mye tid hver måned på administrere kunder med post og epostfaktura og har tidligere lagt på et gebyr på disse faktureringsalternativene. Vi ser på spørreundersøkelsen vår at dere var svært misfornøyd med gebyr på epostfaktura, og vi har derfor valgt å fjerne dette. Vi anbefaler likevel eFaktura og Avtalegiro da dette gjør hverdagen deres lettere.
Vi senker påslag på strøm
Vi ønsker å være både en lokal leverandør samt en konkuransedyktig leverandør på pris, og etter at vi nå har senket prisen er vi begge deler! Alle produktene våre har nå en snillere pris. Les mer om de reduserte påslagene her.
Du trenger ikke lenger Telia Box
Vi ser at flere av kundene våre ikke ser behovet med Telia Box, da de streamer det de vil se uansett. Derfor har du nå mulighet til å få TV fra Sodvin, bare ved hjelp av Telia Play som du streamer og ser hvor og når du vil. For å si opp leie på Telia Box, ta kontakt med kundesenteret på post@sodvin.no eller 72 45 01 00.
Vi har sluttet med gjennomfakturering med netteier
Vi vser at strøm er svært forvirrende for forbrukeren, og at det er vanskelig å vite forskjell på strømleverandør og netteier. Derfor har vi nå fjernet gjennomfakturering slik at du kommer rett når du bruker kontaktinformasjonen som står på fakturaen du har spørsmål til.
Vi håper dette var gledelige nyheter, og dersom du har flere konstruktive tilbakemeldinger til oss i Sodvin setter vi utrolig pris på at du svarer på spørreundersøkelsen vi sender ut kvartalsvis til et utvalg av kundene våre, eller sender oss en mail til post@sodvin.no